Luciansin's Blog

Lumea din jurul meu

Sfat de la bunica

Pe 28 iulie anul ăsta bunica ar fi împlinit 84 de ani. Din păcate ea a murit în mai 2007. Dumnezeu s-o odihnească! Gândindu-mă puţin la ea, mi-am adus aminte de un sfat ce mi l-a dat cu câteva luni înainte de a muri. Atunci m-am dus la ea şi, simţindu-i sfârşitul aproape, am întrebat-o cum ar trebui să fiu şi să mă comport în lumea asta. Ea a stat puţin până a înţeles întrebarea, apoi mi-a zis să fiu cinstit, bun şi să nu încelui* pe nimeni. Mi-a zis că dacă pot să ajut oamenii, iar dacă nu pot să-i ajut, măcar să nu le fac greutăţi în plus. Acesta a fost sfatul bunicii mele despre cum ar trebui trăită viaţa. Eu zic că merită să luăm cu toţii în seamă acest sfat.

__________________________________________________________________________________________________

*a încelui = a înşela, a prosti, a păcăli pe cineva în paguba sa, a fura pe cineva

iulie 26, 2009 - Posted by | Bunica, Sfaturi de viaţă

Niciun comentariu până acum.

Lasă un comentariu