Luciansin's Blog

Lumea din jurul meu

Nu datorită mie, ci datorită ei…

Nu datorită mie, ci datorită bunicii mele va dăinui peste ani acest dicţionar de regionalisme. Nu datorită personalităţii mele, ci datorită personalităţii ei, acest dicţionar va trezi interes printre diferite persoane ce sunt sau nu sunt din Ardeal. Nu datorită facultăţii mele, ci datorită celor 4 clase ale bunicii, mulţi ardeleni vor zâmbi când vor citi dicţionarul şi vor găsi în el cuvinte pe care şi ei or bunicii lor le folosesc. Nu datorită exemplului meu, ci datorită exemplului ei şi a altor oameni din generaţia bunicii, aceste cuvinte vor dăinui peste timp. Nu datorită stilului nostru de viaţă, ci datorită stilului lor de viaţă, acest grai nu va pieri. Nu datorită credinţei noastre, ci datorită credinţei lor, viaţa lor va rămâne un exemplu de urmat pentru noi cei de azi. Adevăratul autor al dicţionarului e bunica, iar eu doar am „copiat” unele cuvinte de la ea ca să poată fi transmise mai departe.

Decembrie 25, 2010 - Posted by | Bunica, Regionalisme

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

