Luciansin's Blog

Lumea din jurul meu

Problemele olandezilor

Am citit de curând pe internet un articol pe un site olandez în care lumea era foarte îngrijorată că jumătate din animalele de companie ale olandezilor sunt obeze. Şi încercau apoi să dea nişte remedii stăpânilor lor. Astfel articolul îi sfătuia să nu le mai dea să mănânce atâtea dulciuri şi să facă mai multă mişcare cu ele. Cred că era vorba în principal de câini, deoarece cât am stat aici am văzut mulţi oameni care scoteau câini la plimbare.

Însă când am văzut ce probleme au olandezii mi-a venit să râd. Cred că dacă ar veni olandezii în România şi ar venea statisticile cu obezitatea la noi dar de data asta în rândul oamenilor, care zic io că-i mult mai importantă şi alarmantă în acelaşi timp, s-ar cruci realmente de mirare.

Scopul acestui articol e să se vadă diferenţa dintre problemele noastre ale românilor şi cele ale olandezilor. Se pare că oricât de bine ar duce-o, omul tot nu e mulţumit şi dacă nu are probleme reale atunci şi le creeaza el şi face din ţânţar armăsar. Totuşi eu bănuiesc că ei iau foarte în serios problema sănătăţii animalelor lor de companie. Şi pe deoparte îi înţeleg. Păi gândiţi-vă şi voi! Dacă problema cu sănătatea oamenilor e rezolvată prin bicicletă şi mâncare sănătoasă, trebuie să aibă şi ei alte puncte de progres şi aşa au trecut la animale, încercându-le să le creeze acestora o viaţă mai sănătoasă. Îs curios ce o să urmeze când şi această problemă va fi rezolvată.

Însă nu se ştie niciodată şi poate peste câţiva ani o să avem şi noi în România aceleaşi probleme. Aşa că nu e bine să râdem de alţii.

Octombrie 17, 2010 - Posted by | Olanda, Stil de viaţă sănătos

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

