Luciansin's Blog

Lumea din jurul meu

Fetele din Olanda

De când mă ştiu este în România un mit sau o realitate spun unii, cum că româncele ar fi cele mai frumoase reprezentate ale sexului feminin din lume sau hai să zicem Europa. Dar odata ce am venit în Olanda mi-am dat seama că cel puţin din punctul meu de vedere acesta e un mit. Aşa ne place nouă să credem ca să ne simţim şi noi mai importanţi sau să le facem pe ele să se simtă mai importante. Acuma o sa-mi sară în cap multe dintre fetele care citesc articolul de faţă, dar asta e treaba lor. A mea e să spun ce am văzut aici. Şi aici am văzut multe fete frumoase, majoritatea fiind blonde sau şatene. Cele brunete sunt sau excepţii sau au altă etnie decât cea olandeză, cum ar fi cea turcă sau asiatică. După cum spuneam fetele de aici din Olanda sunt chiar frumoase, mai frumoase decât mă aşteptam. Şi dacă mai pui la socoteală că pe langă faptul că majoritatea-s blonde, au şi ochii albaştri, te minunezi cu adevărat. Ce poti să-ţi doreşti mai mult?🙂 Şi majoritatea sunt cochete, chiar şi pe bicicletă.

Acuma să nu înţelegeţi că nu sunt şi româncele frumoase! Sunt, normal că sunt. Ce am vrut eu să subliniez e că şi alte popoare se pot mândri cu  reprezentantele lor de sex frumos.

Octombrie 16, 2010 - Posted by | Olanda

2 comentarii »

  1. ia da o fuga in Suedia si priveste brunetele!

    Comentariu de clujanu | Octombrie 16, 2010 | Răspunde

  2. E. foarte adevarat…am ramas placut surprinsa sa vad atatea fete frumoase in Olanda.

    Comentariu de adina | Martie 26, 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

