Luciansin's Blog

Lumea din jurul meu

Şi Olanda era Estul ei

Momentan mă aflu în estul Olandei. Spre deosebire de vestul ţării, aici oamenii sunt mai conservatori (cam ca şi în estul ţării noastre).

Astfel am întalnit tineri care deşi urmau să se căsătorească într-o lună, stăteau separaţi înainte de căsătorie.

Olanda se declară a fi una dintre cele mai seculare ţări din vestul Europei cu doar 39% din populaţie fiind religioasă, iar 20% merg regulat la biserică (sursa: Wikipedia). Cu toate astea, am fost duminică într-o biserică catolică dintr-un oraş cu 70 000 loc. şi, spre surprinderea mea, chiar erau destui oameni acolo, aşa cam cum sunt şi la noi de obicei intr-o biserică duminica (ce e adevarat e că majoritatea erau de vârsta a doua şi a treia, dar aşa e şi la noi). Sincer eu mă aşteptam să fie aproape goală biserica.

Am întâlnit oameni din aceasta parte a ţării care nu se drogaseră niciodată şi care dezaprobau total acest comportament.

Sincer, în estul ţării, eu n-am văzut niciun cuplu gay pe stradă sau cu care să intru în contact în societate (şi stau aici de 3 săptămâni, în centrul unui oraşel de 70000 loc. în estul ţării), asta deşi se spune că Olanda e paradisul homosexualilor.

Octombrie 15, 2010 - Posted by | Olanda

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

