Luciansin's Blog

Lumea din jurul meu

Olanda, mai mult decât droguri, prostituţie şi homosexuali

Am fost de curând în Olanda. Ceea ce ştiam înainte despre această ţară e că este una din cele mai liberale ţări ale lumii în care sunt permise drogurile uşoare,  prostituţia şi căsătoria între persoane de acelaşi sex. Mai ştiam că Olanda e patria lalelelor, a morilor de vânt şi că mare parte din teritoriul său e sub nivelul mării.

Însă oamenii pe care i-am întâlnit acolo mi-au infirmat unele prejudecăţi pe care le aveam despre această ţară. Ca urmare, am întâlnit oameni care nu se drogaseră niciodată şi care nu încurajau acest obicei. Am vorbit cu oameni care, deşi olandezi fiind, mergeau în Amsterdam ca turişti şi nu se simţeau foarte comfortabil în capitală (unde se găsesc Red Light District, Muzeul Sexului, Muzeul Haşişului). Am văzut oameni care muncesc din greu de dimineaţa până seara, motiv pentru care ţara a şi ajuns aşa dezvoltată. Pot spune că olandezii au un stil de viaţă mult mai sănătos decât al nostru, bicicleta (au piste pentru biciclişti peste tot) şi mâncarea ecologică având un rol foarte important în viaţa lor. Am văzut familii normale şi fericite formate din bărbat, femeie, copii. Iar cât timp am stat acolo (20 zile) n-am văzut niciun cuplu gay.

Tot ce pot spune e că Olanda mi-a lăsat o impresie frumoasă, o ţară civilizată şi curată cu oameni harnici şi sănătoşi cu o mentalitate mult diferită de a noastră.

Iulie 29, 2010 - Posted by | Olanda

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

