Luciansin's Blog

Lumea din jurul meu

Slujbele din Săptămâna Mare îmi amintesc de bunica

Pentru că mai întotdeauna în Săptămâna Mare părinţii mei erau ocupaţi cu diferite treburi casnice, eu mergeam, copil fiind, la cele 2 mari Denii din Joia Mare si din Vinerea Mare, dus de mână de bunica care era mai liberă. De atunci nu-mi pot imagina sărbătoarea Paştilor fără să merg la Denia Celor 12 Evanghelii şi la Prohodul Domnului. Şi de fiecare dată când merg la aceste slujbe speciale îmi amintesc de bunica, mai ales acum când ea nu mai este. Şi asta pentru că ea mi-a transmis această frumoasă tradiţie. Mulţumesc frumos, bunica!

Aprilie 4, 2010 - Posted by | Bunica, Ortodoxie, Tradiţii

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

