Luciansin's Blog

Lumea din jurul meu

Pe cine ne-a trimis bunica după ce a murit

După părerea mea bunica a avut grijă de noi nu doar cât timp era în viaţă, ci şi după ce a murit. Şi am să vă spun şi de ce cred cu tărie asta. Cât timp trăia bunica, tata încercase zadarnic să vândă parterul casei pe care a cumpărat-o bunica, parter pe care trebuia să-l împartă cu un unchi. Nu prea se înghesuia lumea pentru că nu era nici un pic de grădină şi suntem încă 2 familii în curte pe lângă cei ce ar fi stat la parter. Dar după ce a murit bunica, s-a ivit şi cumpărătorul. Iar cu banii ce ne-au revenit din vânzarea parterului ne-am izolat termic casa noastră şi ne-am pus termopane la ea. Aşadar eu cred că bunica a fost cea care „a intermediat” ca la noi în casă să fie o temperatură mai mare cu mai puţin gaz consumat. Asta şi pentru că în ultimii ani de viaţă, bunicii îi era mai tot timpul frig, probabil de la o circulaţie proastă a sângelui.

Decembrie 19, 2009 - Posted by | Bunica

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

