Luciansin's Blog

Lumea din jurul meu

Odihneşte-te în pace, bunica!

La priveghiul şi la mormântarea bunicii mulţi dintre oamenii care veneau, ziceau (şi pe bună dreptate că doar aşa se zice la mort) „Dumnezeu s-o ierte!”. Însă mie nu mi se părea potrivit să se spună asta despre bunica pentru că eu, de când o cunoşteam, nu ştiam să-mi fi greşit mie vreodată. Mi se părea că pentru bunica chiar nu se potriveşte această propoziţie. Nu spun că nu a avut greşeli (că doar orice om are), ci doar că eu nu ţin minte să-mi fi greşit cu ceva. Şi dacă a greşit, or fost sigur greşeli minore şi de aceea le-am uitat. Aşa că de fiecare dată când vine vorba de bunica, eu unul spun: „Dumnezeu s-o odihnească!” şi nu „Dumnezeu s-o ierte!”

Decembrie 13, 2009 - Posted by | Bunica

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

