Luciansin's Blog

Lumea din jurul meu

Bunica făcea mişcare, nu glumă

Pentru că mai nou pe toate canalele se spune să facem cel puţin 30 de minute de mişcare pe zi, mi-am amintit de felul în care bunica umbla foarte mult pe jos, chiar şi la bătrâneţe. Mergea pe jos până în satul Copăceni (5km), cartierul Poiana (7km), comuna Sănduleşti (5km), comuna Viişoara (10km). Prin aceste locuri avea fraţi, surori şi alte rude şi îi plăcea să ţină legătura cu ei. Zilnic umbla pe jos cel puţin până în centru la cumpărături (5km dus-întors). Mi-a povestit cum o dată când era mai tânără a mers pe jos până în Cluj-Napoca (30km). În ziua de azi, noi nu cred că am mai fi capabili să umblăm atâta pe jos, deşi mişcarea e sănătate curată.

Noiembrie 22, 2009 - Posted by | Bunica, Stil de viaţă sănătos

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

