Luciansin's Blog

Lumea din jurul meu

A iubi înseamnă a te sacrifica

“A iubi înseamnă a te sacrifica”. Acest lucru l-am învăţat de la bunica. Nu ni l-a spus niciodată, dar ni l-a arătat din plin. Iar pentru noi, nepoţii ei, ea s-a sacrificat mult, mai ales când avea grijă de noi când eram mici şi părinţii noştri erau plecaţi la serviciu. Însă momentul în care mi-am dat seama cât de mult s-a sacrificat pentru noi şi implicit cât de mult ne-a iubit, a fost abia la mormântarea ei pentru care ea a adunat banii încă de când trăia.  Acest lucru l-a făcut pentru ca cei trei copii ai ei să nu cheltuie niciun ban la mormântarea ei. Aşa că în ultimii ani de trăit, după o viaţă plină de lipsuri, ea s-a sacrificat pentru noi şi cu puţinii bani din pensie, în loc să-şi mai cumpere o prăjitură sau un fruct (deşi îi plăceau tare mult), ea punea banii deoparte pentru mormântare. Prin acest fapt bunica ne-a dat o extraordinară lecţie de viaţă. Trist este că eu am înţeles acest lucru abia după moartea ei.

Noiembrie 8, 2009 - Posted by | Bunica, Sfaturi de viaţă

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

