Luciansin's Blog

Lumea din jurul meu

Câte clase trebuie să ai pentru a avea bun simţ

Azi am fost la cimitir de luminaţie. Şi am fost şi la bunica. Şi stând acolo la mormântul ei, mi-am adus aminte cât de mult bun simţ avea. Eu cred că e persoana cu cel mai mult bun simţ pe care am întâlnit-o. Şi ţin să vă anunţ că bunica avea doar 4 clase. Cu toate astea ştia să scrie şi să citească foarte bine. Şi chiar dacă avea doar aşa puţină şcoală, pot spune cu mâna pe inimă că a fost un om adevărat, ceea ce cam rar se mai găseşte în ziua de azi. Şi când mă gândesc că în zilele noastre avem 10 clase obligatorii şi facultăţile scot studenţi cu zecile de mii în fiecare an… Dar degeaba, pentru că la bun simţ am rămas cu mult în urmă faţă de generaţiile anterioare. Oare de ce?

Noiembrie 1, 2009 - Posted by | Bunica, Facultate, Liceu

2 comentarii »

  1. Imi place ca spui de bunica, pe bunici saracii nu prea-i baga nimeni in seama, toata lumea e cu parintii, cu mama…

    Comentariu de lehamitea | Noiembrie 1, 2009 | Răspunde

    • Nu neaparat. Se stie ca nepotii sunt mai atasati oarecum de bunici

      Comentariu de flomihai | Noiembrie 1, 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

