Luciansin's Blog

Lumea din jurul meu

Prăjitură învăţată de la bunica

Azi mi s-a făcut dor de nudlii. Acestea sunt nişte prăjiturele pe care le făcea bunica. De altfel erau prăjiturile ei preferate. Este vorba de un aluat din cartofi fierţi, făină albă, ulei şi sare. Acest aluat se întinde în fâşii cilindrice, se taie în bucăţi mici (3-4cm) care se pun la fiert până se ridică la suprafaţă şi la final se tăvălesc în pesmet cu zahăr. Sunt de-a dreptul delicioase, mai ales dacă sunt calde. Şi pentru că mi s-a facut dor de ele, m-am apucat să le fac, cu toate că doar împreună cu bunica le mai făcusem. Şi sunt mândru că 90% le-am făcut singur. Am fost doar asistat de mama din când în când. Şi, deşi mie nu mi s-au părut aşa bune ca ale bunicii, mamei i-au plăcut mult. Aşa că de acum încolo pot să le fac şi singur.

Octombrie 24, 2009 - Posted by | Bunica

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

